Wij stellen data centraal binnen jouw organisatie, zorgen voor inzicht in kwantitatief doelgroep gedrag, zetten die inzichten om in constante optimalisatie van je acquisitie en (online) marketing en zorgen voor continue verbeteringen van je producten & services met behulp van data gedreven optimalisaties.
Wil je met je product groeien maar weet je niet waar je moet beginnen? Wij helpen je met het neerzetten van een structuur, de juiste tooling, dashboards en natuurlijk de achterliggende growth strategy. Zodat jij op basis van data keuzes kan maken voor features, experimenten of optimalisaties.
• Duidelijke doelen & KPI’s
• Real time dashboard
• Tooling advies & implementatie
• Backlog management
Waar zit jouw doelgroep, hoe bereik je die en hoe laat je ze converteren? Met een sterke mediastrategie weet je niet alleen je doelgroep op een relevant moment te bereiken maar zorg je er daarnaast ook nog eens voor dat het leidt tot een conversie. Samen met jou kijken we naar de effectiviteit van je online marketing en naar de kansen voor verbetering om de doelgroep zo efficiënt mogelijk te kunnen gaan bereiken.
• Een sterke mediastrategie
• Effectieve budgetverdeling
• Inzicht in huidige performance
• Verbetering van performance
Het verbeteren van websites & apps vanuit de beleving van de (potentiële) klant, met als einddoel een verhoogde conversie. Hierbij komen zowel kwalitatieve als kwantitatieve analyses en tooling kijken. Samen met jouw team zetten we een continue optimalisatie cyclus neer met een backlog vol optimalisatie & experiment ideeën.
• Optimaliseren customer journey
• A/B-testen
• Product verbeteringen
• Omzet optimalisatie
• Personalisatie
De beste manier om iets te leren is door het te doen. Daarom faciliteren wij workshops om jou en je team op weg te helpen in de wereld van new-age marketing. Workshops die inspireren maar je ook direct aan de slag zetten, zodat je nieuwe expertises direct in de praktijk brengt.
• Growth hacking
• Entrepreneurial mindset
• CRO
• SEA
• SEO
Ga van inzicht naar actie
• Krijg inzicht in huidige performance
• Analyseer kwantitatieve (online) gedragsinzichten
• Ontdek kansen & uitdagingen
• Bepaal acties
Zorg voor continue optimalisatie
• Data gedreven product &
marketing optimalisatie backlog
• Dashboard performance metrics
• Manage optimalisatie & groei
• Growth meetings met stakeholders
Zet een stip op de horizon
• Bepaal doel en de groeistrategie
• Definieer Metrics That Matter
• Dashboard huidige performance
• Maak data inzichtelijk door de juiste tooling