Elevator Invites #2: 'Persuasion & Behavourial change'

Elk kwartaal een sessie met inspirerende sprekers en gastsprekers uit de wereld van growth marketing. Sprekers met eenzelfde doel: product & marketingteams helpen om focus aan te brengen met het oog op groei. Dit keer duiken we in de wereld van: 'Digital Persuasion & Behavourial Change' en hoe jij hiermee jouw online bezoekers kan verleiden tot conversie.

RESERVEER EEN PLEK

Doe meer kennis op over wetenschappelijke beïnvloedingstechnieken & leer hoe je ze in de praktijk kan toepassen met Marcel Bos!

Het menselijk brein herbergt diverse geheimen. Met behulp van de laatste technieken zijn neurowetenschappers in staat om real-time in het brein te kijken. Op basis van ruim 5 jaar onderzoek en in samenwerking met ruim 6o wetenschappers hebben Marcel Bos en Eddie Tjon Fo het boek “Why of Everything” geschreven. Marcel Bos geeft ons in deze sessie een verrassende kijk in de werking van het brein en komt met concrete toepasbare voorbeelden voor jouw online product of webshop.

Datum
Woensdag 10 maart 2021
Tijd
12.00 - 13.15 uur
Locatie
Digitaal via Zoom
Vol = Vol
Schrijf je vandaag nog in!

Programma

12.00 uur - Kick-off en start online sessie

We starten met een korte introductie door Thomas Wolters, Managing Director bij Elevator.

12.10 uur - Een introductie in 'Digital persuasion & Behavourial change'

Diederick Boswijk is Product Growth Manager bij Elevator en heeft een achtergrond in de psychologie & CRO. Hij is de uitgelezen man om jullie aan de hand te nemen langs de theorieën van BJ Fogg, Cialdini & nobelprijswinnaar Kahneman. Wie zijn deze mannen en wat maakt hun theorie zo toepasbaar? Hij kijkt naar de verhouding tussen het bewuste & onderbewuste brein en naar de verschillende systemen (systeem 1 vs systeem 2) die we gebruiken tijdens het maken van (online) beslissingen.

12.30 uur - Elevator Invites: Marcel Bos (Sparkwise/'Why of everything')

Op basis van ruim 5 jaar onderzoek en in samenwerking met ruim 60 wetenschappers hebben Marcel Bos en Eddie Tjon Fo het boek “Why of Everything” geschreven. Na publicatie op Amazon stond het binnen 1 week op de nummer 1 positie! Marcel Bos geeft ons een verrassende kijk in de werking van het brein en leert ons d.m.v. een viertal praktische tips en voorbeelden hoe je op eenvoudige wijze deze kennis meteen kunt toepassen!

13.00 uur – Wrap-up & einde sessie

We sluiten de sessie af met een wrap-up door Thomas Wolters en we beantwoorden jullie vragen.

Na deze inspiratie sessie:

  • Heb je kennis van de belangrijkste psychologische heuristieken & beïnvloedingstechnieken
  • Heb je kennisgemaakt met de theorie van de belangrijkste gedragspioniers zoals bijv: Kahneman (Nobelprijs winnaar!)
  • Heb je handvaten voor het toepassen van deze belangrijke psychologische principes
visual elevator invites take aways v1

Meld je aan en wees verzekerd van een plek! 

visual elevator engineered marketing
Topper, je ontvangt zo een bevestiging van je aanmelding.
Oops! Something went wrong while submitting the form.