In een korte serie van wekelijkse e-mails helpen wij jou in slechts 5 stappen naar een optimaal presterend product. Elevator stelt data centraal binnen jouw organisatie, zorgt voor inzicht in kwantitatief doelgroep gedrag en zet die inzichten om in constante optimalisatie.
Vaak heb je al best veel data tot je beschikking, maar is het lastig om te bepalen welke data je moet analyseren om specifieke inzichten op te doen. In stap twee helpen wij jou aan de juiste tool stack en dashboards.
Nadat alle data inzichtelijk is, is het tijd om te kijken naar de performance van jouw marketing en product. In deze mail helpen wij jou met een drie concrete stappen naar optimalisatie van je product & marketing.
Analyses, inzichten, data waar je actie op kunt ondernemen. Het klinkt allemaal mooi, maar hoe kan je structureel beslissingen gaan maken op basis van data? En hoe zet je een optimalisatie cyclus op?
Door het implementeren van een data gedreven strategie kan je data gedreven keuzes gaan maken, nu is het tijd om onderdelen te gaan automatiseren. Zo kick-start je jouw automatiseringstraject!
Ga jij samen met jouw collegaโs de challenge aan om concrete doelen te stellen, de juiste metrics te bepalen en te starten met het slim gebruik maken van data om je marketing en product te optimaliseren?
โ
Deze korte e-mail serie gaat ervoor zorgen dat jij jouw marketing- en sales investeringen meer waarde gaat laten vertegenwoordigen, zodat jij op de meest effectieve manier jouw doel kunt gaan bereiken.