In 5 stappen naar een optimaal presterend product

In een korte serie van wekelijkse e-mails helpen wij jou in slechts 5 stappen naar een optimaal presterend product. Elevator stelt data centraal binnen jouw organisatie, zorgt voor inzicht in kwantitatief doelgroep gedrag en zet die inzichten om in constante optimalisatie.

Meld je aan

Dit kun je verwachten in de e-mail reeks

Van visie naar metrics

Groei begint met het stellen van een doel, maar hoe zorg je ervoor dat je doelen concreet maakt? In stap 1 helpen wij jou hierbij met onder andere het metrics that matter framework.

Krijg jij de juiste inzichten uit jouw data?

Vaak heb je al best veel data tot je beschikking, maar is het lastig om te bepalen welke data je moet analyseren om specifieke inzichten op te doen. In stap twee helpen wij jou aan de juiste tool stack en dashboards.

Analyse en inzicht

Nadat alle data inzichtelijk is, is het tijd om te kijken naar de performance van jouw marketing en product. In deze mail helpen wij jou met een drie concrete stappen naar optimalisatie van je product & marketing.

Een optimalisatie cyclus in je organisatie

Analyses, inzichten, data waar je actie op kunt ondernemen. Het klinkt allemaal mooi, maar hoe kan je structureel beslissingen gaan maken op basis van data? En hoe zet je een optimalisatie cyclus op?

Automatisering en machine learning

Door het implementeren van een data gedreven strategie kan je data gedreven keuzes gaan maken, nu is het tijd om onderdelen te gaan automatiseren. Zo kick-start je jouw automatiseringstraject!

Ga de challenge aan en schrijf je in!

Ga jij samen met jouw collegaโ€™s de challenge aan om concrete doelen te stellen, de juiste metrics te bepalen en te starten met het slim gebruik maken van data om je marketing en product te optimaliseren?
โ€
Deze korte e-mail serie gaat ervoor zorgen dat jij jouw marketing- en sales investeringen meer waarde gaat laten vertegenwoordigen, zodat jij op de meest effectieve manier jouw doel kunt gaan bereiken.

Topper, je ontvangt zo een bevestiging van je aanmelding.
Oops! Something went wrong while submitting the form.