logo elevator white

, engineered marketing

Digitally empowering marketing & product teams with actionable data

Get your stack back on track

Don't miss out on the data you could collect

Accelerate your time to value

Stack Partners

logo convert experiments
logo segment
logo mixpanel
logo hubspot

Projecten

Hoe we auto-dealer.com in verschillende landen in de markt hebben gezet en de groei versnelden

auto-dealer.com is een marktplaats voor nieuwe auto’s, actief in Frankrijk, Duitsland en Zwitserland. Consumenten kunnen elke denkbare nieuwe auto selecteren op de auto-dealer.com website. Dat betekent enorm voordelige prijzen door de efficiënte internationale logistieke keten. Daarnaast garandeert auto-dealer.com onafhankelijk advies, aangezien het platform niet is gekoppeld aan een afzonderlijk merk. Tenslotte worden de auto’s bezorgd en geserviced bij meer dan 17.000 aangesloten lokale garages. De sales en operatie stonden als een huis en nu was het tijd om uit te breiden en op te schalen. Hoe we dat deden, lees je hieronder.

Hoe we de merkbekendheid van CheapTickets met 40% lieten stijgen en de acquisitiekosten per klant lieten dalen

Travix is een van de grootste online reisbureaus met een uitgebreid portfolio van websites opererend onder gevestigde brands als CheapTickets, Vliegwinkel, Budgetair, Flugladen & Vayama. Ze zijn actief in meer dan 39 landen en onlangs overgenomen door ‘s werelds grootste online travel bedrijf CTrip Group. CheapTickets’ merkbekendheid is hoog in Nederland. Toch merkte de organisatie dat de merkbekendheid daalde en de acquisitiekosten toenamen. CheapTickets schakelde Elevator in om dit te kantelen. Hoe wij dit vraagstuk hebben aangepakt lees je hieronder.

Een vlekkeloze migratie van de KPN-webshop

Bij KPN zijn digitale strategie en sturing op de kosten al lange tijd onderdeel van de bedrijfsstrategie. In lijn met deze strategie werd de webshop van extern beheer gemigreerd naar volledig eigen beheer. Om te voorkomen dat de conversie zou dalen tijdens de overgang, werd Elevators expertise rondom ‘No dip launches’ gevraagd. Een uitdaging waar wij onze tanden in hebben gezet.

Nationale-Nederlanden: Hoe we een innovatieve en verbindende app snel lieten groeien

Binnen de strategie ‘Carefree Elderly’ is Nationale-Nederlanden een initiatief gestart om eenzaamheid onder ouderen tegen te gaan. Hiervoor heeft de financiële dienstverlener ‘Friend’ ontwikkeld: een app die zich richt op 55-plussers die graag in contact komen met leeftijdsgenoten om samen activiteiten te doen zoals bowlen of wandelen. De app is platonisch van aard en richt zich niet op relatiezoekers. Matchen gaat op basis van afstand, hobby’s en leeftijd. In de app kan je berichten sturen, met elkaar discussiëren en (online) events bijwonen.

Our Clients

logo bindinc
logo e-fiber

Are you ready to take your marketing to the next level? Let's talk! 

Thank you, we will get in contact with you! 
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Vind ons online

Over Elevator

Elevator is onderdeel van het Makerstreet network.

Contact

Telefonisch: +31 (0) 6 345 35 811
Adres: Helicopterstraat 13-17, Amsterdam

elevator visual going up