logo elevator white

, engineered marketing

Digitally empowering marketing & product teams with actionable data

Get your stack back on track

Don't miss out on the data you could collect

Accelerate your time to value

Stack Partners

logo convert experiments
logo segment
logo mixpanel
logo hubspot

Projecten

Een conversie optimalisatie (CRO) traject voor een nieuwe propositie van ANWB

ANWB is natuurlijk bekend van de Wegenwacht, verzekeringen en vakantietips. ANWB is er namelijk voor jou, onderweg en op je bestemming. Maar sinds begin 2021 is er nu ook ANWB Pechhulp Thuis, een nieuwe propositie van ANWB. Een soort Wegenwacht voor pech in huis, zoals lekkages, buitensluiting of stroomstoringen. Naast de hulp die al jarenlang onderweg met hoge kwaliteit wordt geboden, wil ANWB diensten naar de markt brengen in het thuisdomein zoals ANWB Pechhulp Thuis. Na off-brand en on-brand onderzoek voor het ANWB Pechhulp Thuis concept is er een proof of concept gestart in regio Rotterdam- Rijnmond.

Hoe we de merkbekendheid van CheapTickets met 40% lieten stijgen en de acquisitiekosten per klant lieten dalen

Travix is een van de grootste online reisbureaus met een internationaal portfolio van websites zoals CheapTickets, Vliegwinkel, Budgetair, Flugladen & Vayama. Ze zijn actief in meer dan 39 landen en onlangs overgenomen door ‘s werelds grootste online travelbedrijf: CTrip Group. In Nederland heeft CheapTickets een hoge merkbekendheid, maar het bedrijf merkte dat de merkoverweging daalde terwijl de acquisitiekosten (SEA) steeds verder toenamen.

Een vlekkeloze migratie van de KPN-webshop

Bij KPN zijn digitale strategie en sturing op de kosten al lange tijd onderdeel van de bedrijfsstrategie. In lijn met deze strategie werd de webshop van extern beheer gemigreerd naar volledig eigen beheer. Om te voorkomen dat de conversie zou dalen tijdens de overgang, werd Elevators expertise rondom ‘No dip launches’ gevraagd. Een uitdaging waar wij onze tanden in hebben gezet.

Leadgeneratie campagne voor vastgoedpartij BPD

Vastgoedpartij BPD ontwikkelt betaalbare en duurzame leefomgevingen. In elke regio en voor elke type bewoner. Een huis koop je natuurlijk niet zomaar en weet jij als woningzoekende altijd precies wat voor type woning het beste aansluit bij jouw woonwensen? BPD merkt dat dit een grote uitdaging is: hoe begeleid je (latent) woningzoekenden naar het voor hen juiste en relevante nieuwbouwaanbod? BPD is bezig met de ontwikkeling en verkoop van een nieuwbouw project en schakelde daarbij onze hulp in.

Leadgeneratie campagne voor Explain van Big Shots

Explain is de in-house animatiestudio van MakerStreet collega’s Big Shots. Met aantrekkelijke animaties helpen zij klanten complexe informatie eenvoudig uit te leggen en effectief in te zetten. Big Shots vroeg Elevator om te helpen met het aantrekken van nieuwe leads, waarop wij aan de slag zijn gegaan met een leadgeneratie campagne en een performance optimalisatie advies.

Een data driven usability onderzoek voor E-Fiber

Om duurzame relaties op te bouwen is het belangrijk om te zorgen voor een optimale online customer journey. Elevator hielp E-Fiber met het volledig in kaart brengen van de huidige klantreis middels een data driven usability onderzoek.

Tooling advies om app performance inzichtelijk te maken voor Amaze

Amaze is een Mobilitiy as a Service startup die gebruikersgedrag inzichtelijk wil hebben ten behoeve van productontwikkeling en marketingoptimalisaties.

Een product performance optimalisatie voor E-Fiber

Het datagebruik in Nederland neemt jaarlijks met 40% toe, onze huidige netwerken kunnen deze groei niet aan. Glasvezel is het antwoord en E-Fiber wil iedereen de mogelijkheid bieden om gemeente per gemeente kosteloos aan te sluiten op het enige toekomstbestendige netwerk van Nederland. Van stadshart tot verste boerderij. Elevator helpt E-Fiber bij het inzichtelijk maken waar kansen voor optimalisatie liggen om zo de gewenste resultaten te kunnen behalen en ambitie van E-Fiber te realiseren.

Een engineered marketing machine voor Zooom, een concept van Bindinc

Het vinden van een goede film of nieuwe serie op Netflix is iets waar menig persoon moeite mee heeft. Zooom is een chatbot die dit probleem voor je oplost. Hoe kunnen wij een jonge doelgroep succesvol activeren om gebruik te maken van de Zoom chatbot en hen vervolgens adviseren over Netflix-aanbod passend bij hun voorkeuren?

Kansen vanuit actiegericht inzicht Allerhande Chatbot Albert Heijn

We ontwikkelden een chatbot voor Allerhande en optimaliseerden het aantal nieuwe en terugkerende bezoekers. Hoe? Door middels intensieve data analyse inzichten op te doen en om te zetten naar acties die daadwerkelijk bijdragen aan het verbeteren van het product. Hoe presteert de Allerhande Chatbot, op welke manier kunnen activatie verbeteringen worden doorgevoerd en op welke manier kan je feedback over het gebruik verzamelen?

Zo lieten we de 55-plussers app ‘Friend’ van Nationale-Nederlanden groeien

Binnen de strategie ‘Carefree Elderly’ is Nationale-Nederlanden een initiatief gestart om eenzaamheid onder ouderen tegen te gaan. Hiervoor heeft de financiële dienstverlener ‘Friend’ ontwikkeld: een app die zich richt op 55-plussers die graag in contact komen met leeftijdsgenoten om samen activiteiten te doen zoals bowlen of wandelen. De app is platonisch van aard en richt zich niet op relatiezoekers. Matchen gaat op basis van afstand, hobby’s en leeftijd. In de app kan je berichten sturen, met elkaar discussiëren en (online) events bijwonen.

Our Clients

logo bindinc
logo e-fiber

Are you ready to take your marketing to the next level? Let's talk! 

Thank you, we will get in contact with you! 
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Vind ons online

Over Elevator

Elevator is onderdeel van het Makerstreet network.

Contact

Telefonisch: +31 (0) 6 345 35 811
Adres: Helicopterstraat 13-17, Amsterdam

elevator visual going up