Kenmerken

Jaar

2019

Branche

FMCG, Retail

Expertises

Groeistrategie, CRO

Klantvraag

Hoe presteert onze Allerhande Chatbot, op welke manier zouden wij hier activatie verbeteringen in door kunnen voeren en op welke manier zou je feedback over het gebruik kunnen verzamelen?

01. Bepaal het doel

Aan de hand van de Pirate Metrics hebben we samen met Albert Heijn in een sessie de belangrijkste metrics voor de Allerhande Chatbot in kaart gebracht. Deze metrics hebben we inzichtelijk gemaakt middels een realtime dashboard dat inzicht geeft in hoe de chatbot presteert.

03. Verbeter je performance

De optimalisatie backlog was het startpunt van de continue optimalisatie flow voor het verbeteren van de ervaring van de gebruiker middels diverse experimenten. Door niet alleen de data te analyseren maar ook de beoordeling van de gebruiker continu te monitoren wisten we verbeteringen in de flow van de chatbot en de waardering van de gebruiker door te voeren.

Leadgeneratie, Media strategie

Leadgeneratie campagne voor vastgoedpartij BPD

pijl rechts middel elevator

Bekijk case

Leadgeneratie, CRO

Leadgeneratie campagne voor Explain van Big Shots

pijl rechts middel elevator

Bekijk case

Hoe kunnen wij jou helpen?

Sinds enkele jaren zijn we gespecialiseerd in Data Driven Optimisation. Wij willen graag met jou samenwerken, waar kunnen we bij helpen?

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.