Het datagebruik in Nederland neemt jaarlijks met 40% toe, onze huidige netwerken kunnen deze groei niet aan. Glasvezel is het antwoord en E-Fiber wil iedereen de mogelijkheid bieden om gemeente per gemeente kosteloos aan te sluiten op het enige toekomstbestendige netwerk van Nederland. Van stadshart tot verste boerderij.
Help ons inzichtelijk maken waar onze kansen voor optimalisatie liggen om zo de gewenste resultaten te kunnen behalen en onze ambitie te realiseren.
Om te kunnen bepalen welke inspanningen wel of niet bijdragen aan de groeidoelstelling (Focus Metric) van E-Fiber is het cruciaal om de belangrijkste metrics te definiëren in het Metrics That Matter Framework. Daarnaast zijn een aantal kansgebieden voor optimalisatie gedefinieerd.
In de product walk wordt gekeken naar de performance van de website met focus op de belangrijkste metrics en de kansgebieden. Middels een uitgebreide data analyse hebben we inzichten opgedaan over hoe de gebruiker interacteert met de huidige website en zijn de grootste optimalisatie kansen blootgelegd.
Nadat de kansen zijn blootgelegd organiseren we alle optimalisaties in een datagedreven backlog gesorteerd op verwachte impact. Hierdoor heeft E-Fiber beter inzicht in de impact van alle performance optimalisaties op het presteren van hun product.
Een datagedreven methodiek om doorlopend optimalisaties door te voeren en op deze manier zo effectief en efficient mogelijk de doelstellingen te behalen met een algehele verhoging van de conversie met 4%!
Sinds enkele jaren zijn we gespecialiseerd in Data Driven Optimisation. Wij willen graag met jou samenwerken, waar kunnen we bij helpen?