Kenmerken

Jaar

2020

Branche

Energie

Expertises

Groeistrategie, CRO

Klantvraag

Help ons inzichtelijk maken waar onze kansen voor optimalisatie liggen om zo de gewenste resultaten te kunnen behalen en onze ambitie te realiseren.

01. Bepaal het doel

Om te kunnen bepalen welke inspanningen wel of niet bijdragen aan de groeidoelstelling (Focus Metric) van E-Fiber is het cruciaal om de belangrijkste metrics te definiëren in het Metrics That Matter Framework. Daarnaast zijn een aantal kansgebieden voor optimalisatie gedefinieerd.

03. Verbeter je performance

Nadat de kansen zijn blootgelegd organiseren we alle optimalisaties in een datagedreven backlog gesorteerd op verwachte impact. Hierdoor heeft E-Fiber beter inzicht in de impact van alle performance optimalisaties op het presteren van hun product.

De klant over dit project:

Resultaat

Een datagedreven methodiek om doorlopend optimalisaties door te voeren en op deze manier zo effectief en efficient mogelijk de doelstellingen te behalen met een algehele verhoging van de conversie met 4%!

Andere projecten waar we trots op zijn

Leadgeneratie, CRO

Een conversie optimalisatie (CRO) traject voor een nieuwe propositie van ANWB

pijl rechts middel elevator

Bekijk case

Stijging merkbekendheid, Daling acquisitiekosten

Hoe we de merkbekendheid van CheapTickets met 40% lieten stijgen en de acquisitiekosten per klant lieten dalen

pijl rechts middel elevator

Bekijk case

Hoe kunnen wij jou helpen?

Sinds enkele jaren zijn we gespecialiseerd in Data Driven Optimisation. Wij willen graag met jou samenwerken, waar kunnen we bij helpen?

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.