Kenmerken

Jaar

2020

Branche

Glazvezel

Expertises

Data analyse, Usabillity, CRO

Klantvraag

Waar lopen gebruikers tegen aan en hoe kunnen deze inzichten worden omgezet in acties die de gebruikerservaring verbeteren?

01. Bepaal het doel

In een co-creatie sessie is gekeken naar de huidige klantreis met behulp van het Metrics that Matter framework, gezamenlijk is per doelgroep een blueprint van de optimale klantreis gecreëerd. Deze blueprint legt voor E-fiber kansgebieden bloot waar mogelijke succesfactoren maar ook directe knelpunten zitten. De blueprint dient daarnaast als complete visualisatie van alle online- en offlineklantreizen.

03. Verbeter je performance

De inzichten waren natuurlijk heel waardevol voor E-Fiber, maar er kan pas echt waarde toegevoegd worden op het moment dat inzicht wordt omgezet in actie. Alle inzichten van het onderzoek werden omgezet in concrete acties en next steps gevat in een optimalisatie backlog. In de backlog staan alle experiment ideeën, optimalisatie quickwins en langere termijn acties op basis van een ICE (impact, certainty, ease) score, waardoor E-Fiber op een effectieve en data gedreven manier optimalisatie van haar klantreis realiseert.

Leadgeneratie, Media strategie

Leadgeneratie campagne voor vastgoedpartij BPD

pijl rechts middel elevator

Bekijk case

Leadgeneratie, CRO

Leadgeneratie campagne voor Explain van Big Shots

pijl rechts middel elevator

Bekijk case

Hoe kunnen wij jou helpen?

Sinds enkele jaren zijn we gespecialiseerd in Data Driven Optimisation. Wij willen graag met jou samenwerken, waar kunnen we bij helpen?

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.